Marki

Zurbano – marka obuwnicza, która nawiązuje do hiszpańskiej estetyki

Najwyższa jakość, niezwykła elegancja, stuprocentowa kobiecość, ale także ogromna wygoda i komfort noszenia – oto główne cechy produktów młodej polskiej marki obuwniczej Zurbano!

Monika – jedna z założycielek marki Zurbano – mówi, że tworząc ją, przyświecał jej przede wszystkim cel stworzenia obuwia wysokiej jakości, kobiecego, a jednocześnie wygodnego. Chciała też połączyć klimat klasycznego Madrytu z szybkim życiem Warszawy.

W ten sposób stworzyła markę nawiązującą do hiszpańskiej estetyki oraz tworzącą buty, w których świetnie poczuje się każda kobieta. Są stylowe, modne i wykonane z najwyższej jakości materiałów, ze szczególną dbałością o detale. Brzmi dobrze? Poznajcie polską markę Zurbano!

Jaka jest historia Zurbano?

Założycielkami marki Zurbano są siostry: Monika oraz Gabriela Łukacijewskie. Jak twierdzi Monika, droga do otworzenia przez nią własnej marki obuwniczej nie była oczywista. Studiowała prawo, ale na piątym roku wyjechała na stypendium do Madrytu. To właśnie tam narodził się w jej głowie pomysł na Zurbano.

Hiszpania, podobnie jak Włochy i Portugalia, to kraj, który jest potęgą  przemysłu obuwniczego. W Madrycie Monika niemal na każdej ulicy mijała sklepy sprzedające świetne buty – często miejsca te były niewielkie i niepozorne, za to odznaczały się niesamowitym klimatem. Jak twierdzi, w naszym kraju brakowało butów wysokiej jakości, uszytych tak dobrze jak te w odwiedzanych przez nią sklepach w Madrycie. A jako że zawsze uwielbiała buty – zainspirowała się i postanowiła stworzyć własną markę.

Madryt i Warszawa

Po powrocie do Polski Monika zaczęła rozwijać markę Zurbano wraz z siostrą. Projekty butów tworzą we dwie w Warszawie, a następnie produkcję zlecają niewielkim rodzinnym przedsiębiorstwom w Hiszpanii, Portugalii i we Włoszech. Szczególną uwagę przykładają do skór i ich jakości. Nazwa marki pochodzi od słynnej ulicy znajdującej się w Madrycie. Zurbano zawiera w sobie kluczowe słowo „urbano”, które w języki hiszpańskim znaczy „miejski” i tym samym stanowi istotę stylu i przekazu marki. 

Zurbano to także prawdopodobnie pierwsza marka obuwnicza na polskim rynku, która łączy w sobie wszystkie poniższe cechy: doskonała jakość, kobiecość, elegancja i wygoda. Inspiracją dla jej stworzenia był klasyczny klimat Madrytu, połączony z szybkim życiem polskiej stolicy. Na warszawskiej Ochocie można odwiedzić już pierwszy showroom marki. Do produkcji butów Zurbano używane są zarówno delikatne zamsze, jak i klasyczne skóry licowe. Stosuje się również skóry o niestandardowych wzorach i fakturach. Marka tworzy buty, które spełnią oczekiwania każdej kobiety: subtelne sandałki, modne botki czy eleganckie loafersy.

Zurbano – marka w stylu slow

Slow Fashion to według filozofii Zurbano świadome kupowanie oraz zwracanie uwagi na detale. Zurbano zdecydowanie nie stawia na ilość, ale na jakość. Produkcja butów nie jest masowa – wprost przeciwnie: marka tworzy mniejsze ilości, ale solidniejsze i trwalsze. 

Dla Zurbano ważna jest idea: dajemy obuwie, jakiego nie ma, czyli wyjątkowe oraz dopracowane pod względem każdego szczegółu. Obuwie, które doceni i pokocha każda kobieta, której zależy na wygodzie i jakości. Największą inspiracją dla Zurabno są bowiem zawsze kobiety. Ich potrzeby, ale też temperament oraz to, w jaki sposób chcą wyrażać siebie. Tworząc każdy projekt, bardzo ważne dla Zurbano jest odpowiedzenie sobie na te właśnie pytania.

Kolejną inspiracją dla marki są dwa wyżej wymienione miasta: Warszawa oraz Madryt, a szczególnie ich klimat i to, co sobą uosabiają. Warszawa to przede wszystkim kobieta pewna siebie i lubiąca modę, natomiast Madryt – kobieta elegancka i zmysłowa. Buty Zurbano są połączeniem lekkich form oraz wyszukanych linii, a także precyzji szycia i niezwykłej dbałości o szczegóły. 

Zdjęcie główne: Ono Kosuki/Pexels.com

Ceni sobie minimalizm i rozwiązania slow, które wprowadzają do życia wiele spokoju i harmonii. Dlatego też tworzy unikalne treści w tym temacie już od 2017 roku. Prowadzi również firmę OpiszSię, świadczącą usługi w zakresie copywritingu na potrzeby sklepów internetowych.
Wiktoria Florek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *