Marki

Realisation Par. Ich sukienki są hitem już od kilku lat

PARIS, FRANCE - JULY 23: A passerby wears a red ruffled dress with printed patterns, on July 23, 2020 in Paris, France. (Photo by Edward Berthelot/Getty Images)

Sukienka australijskiej marki Realisation Par to marzenie niejednej z nas. Są zwiewne, dziewczęce i przede wszystkim ponadczasowe. Nic więc dziwnego, że od paru dobrych lat wciąż wpisują się w obowiązujące trendy. 

Marka Realisation Par – od czego się zaczęło?

W 2015 r. w Australii Alexandra Spencer i Teale Talbot założyły markę Realisation Par. Jej celem była produkcja wyselekcjonowanej odzieży dla kobiet, by podkreślić ich piękno i wyjątkowość, a także dodać pewności siebie. Jak mówią założycielki marki, inspiracją do podjęcia się tego wyzwania, jakim jest projektowanie sukienek, były inne kobiety. Realisation Par wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentek i pomaga w znalezieniu sukienki idealnej: W naszych sukienkach wyglądasz jednocześnie niezobowiązująco i zjawiskowo – mówi Talbot.

Innowacja na rynku marek odzieżowych

Marka Realisation Par, wchodząc na rynek, zaproponowała niezbyt popularny system wprowadzania nowości na rynek. W przeciwieństwie do innych domów mody Realisation Par nie projektuje całych kolekcji, lecz wypuszcza pojedyncze, dopracowane w każdym calu projekty, w różnych wariantach kolorystycznych i wzorach. Jak zapewnia Teale Talbot, jedna z założycielek marki, ich celem nie jest ślepe podążanie za trendami, lecz projektowanie odzieży ponadczasowej, która będzie służyła przez długie lata. 

Komunikacja z klientem – jak na kawie z przyjaciółką!

Dobrze wiemy, jak ważna podczas zakupów internetowych jest przejrzysta strona sklepu i zawierające wszystkie niezbędne informacje opisy produktów. Na stronie marki informacje o ubraniach sformułowane są w taki sposób, że podczas czytania mamy wrażenie, jakby to nasza najlepsza przyjaciółka opowiadała nam niezwykle ciekawą i malowniczą historię.

She’s riding her bike laughing, she’s carrying that basket you’re always looking for, her hair is dishevelled in the most sexy free way. The Inez… voila.

– Tak brzmi opis modelu sukienki Inez. Reszta również zachowana jest w podobnym klimacie.

Pierwsza sukienka i… pierwszy sukces!

Popularność marce przyniosła czerwona sukienka w stylu retro w białe gwiazdki. Zdjęcia influencerek w tym właśnie stroju zalały media społecznościowe. W sukienkach Realisation Par pokazywały się m.in. Bella Hadid, Emily Ratajkowski, Kylie Jenner, Margot Robbie, Elsa Hosk i Joan Smalls. Model Alexandra – red star rozszedł się jak świeże bułeczki. Aby kupić sukienkę, należało zapisać się na listę rezerwową i cierpliwie czekać, aż zostanie uszyta i dostarczona pod nasze drzwi.

Wzory – modne, ponadczasowe i przyciągające wzrok

Na ubraniach zaprojektowanych przez Realisation Par znajdziemy swobodną wariację na temat popularnych printów: kwiaty, grochy, leopardzie cętki – ponadczasowe i łatwe do wkomponowania na każdą okazję. Nasze projekty są łatwe do noszenia i naprawdę łatwo dostosować je do swojego własnego stylu – do końca chodzi bowiem o osobę, która nosi sukienkę, a nie o samą kreację – tłumaczy Talbot. Projektantki zapowiedziały, że kolejne projekty mają być inspirowane znakami zodiaku, vintage oraz książkami i sitcomami z lat 90. 

Nie tylko sukienki

Letnie i zwiewne sukienki to sztandarowy produkt marki Realisation Par, jednak wraz z rozwojem i pozyskaniem popularności, na rynku zaczęły pojawiać się nowe elementy odzieży od Spencer i Talbot. Dziś na stronie internetowej możemy zamówić także spódnice, bluzki, bluzy oraz czapki. 

Na fali popularności

O sukience od Realisation Par marzy niejedna kobieta. Niestety, cena może być zaporowa – za najpopularniejszy model Alexandra trzeba zapłacić $195. Jednak wiele popularnych i szeroko dostępnych sieciówek podchwyciło temat i wypuściło swoje własne modele inspirowane australijską marką. Szczególnie nadchodzącego lata w sklepach Zara, H&M i Mango można znaleźć sukienki bliźniaczki i cieszyć się piękną stylizacją. 

Studentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim na specjalizacji redaktorsko-wydawniczej. Pasjonatka reportaży, poruszających tematykę otaczającej nas rzeczywistości. Miłośniczka spędzania czasu na łonie natury i rekreacji na świeżym powietrzu.
Anna Jastrzębska

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *